https://www.conversationalmarketing.gr/wp-content/uploads/2020/10/charles_cadbury-320x320.jpg
CEO, Say It Now

Charles Cadbury


O Charlie ασχολείται με τις νέες τεχνολογίες εδώ και 20 χρόνια και από το 2015 έχει αφοσιωθεί στο Conversational ΑΙ αναπτύσσοντας μία σειρά από καινοτόμες εφαρμογές. Η πρώτη από αυτές ήταν μία λύση για κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων μέσω της Alexa. Λίγο αργότερα, το 2016, ίδρυσε την βραβευμένη πλατφόρμα www.dazzle.ai (που πλέον ονομάζεται Hello Done) και χρησιμοποιήθηκε από την αλυσίδα ξενοδοχείων Marriott ως φωνητική υπηρεσία για room service. Αυτό το διάστημα ο Charlie είναι CEO της Say It Now, μιας πλατφόρμας που παρέχει υπηρεσίες Voice Commerce. Χάρη στην τεχνολογία της Say It Now, οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις μπορούν να δίνουν στους πελάτες τους τη δυνατότητα πραγματοποίησης συναλλαγών μέσω voice assistants. Ο Charlie ζει στο Λονδίνο με τη σύζυγό του και τα τρία παιδιά τους.


The Keynote

“How to use voice and chat bots to deliver experience, performance and insight“


Έχει διαπιστωθεί ότι οι αυτοματοποιημένες συνδιαλέξεις μεταξύ brands και καταναλωτών είναι ένας ιδιαίτερα αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας. Πώς λοιπόν μπορούν τα brands να βελτιστοποιήσουν τις φωνητικές υπηρεσίες και το messaging; Ο Charles θα παρουσιάσει 3 case studies που αποδεικνύουν ότι το audio advertising μπορεί να επηρεάσει δραστικά την σχέση ανάμεσα σε ένα brand και το κοινό του. Επίσης θα μοιραστεί με τους συνέδρους τα βασικά συμπεράσματα που προέκυψαν και θα δώσει συμβουλές προς όσους αρχίζουν τώρα να αξιοποιούν τις φωνητικές υπηρεσίες και το messaging.